Saturday, March 8, 2014

میرے بہتر بہت کرودھ ہے

میرے بہتر بہت کرودھ ہے 
 کرنا اسکا مجھے شودھ ہے 
میرے بہتر بہت کرودھ ہے 

پریہ کی یہ میٹھی مسکان 
بھرتی کیوں جیون میں پران 
پھر کیوں بچھڑ  گئے ہیں میت 
کیسا یہ رورو سنگیت 
گتی  کا کیسا گتی ر وده ہے
میرے بہتر بہت کرودھ ہے

مد مست اور مدھو مست بسنت 
لیکر اتا کیوں ہے انت 
تپتی سورج کی یہ گرمی 
پھر ہے گرمی رت کیوں  لاتی 
اسکا مجھکو نہیں بوده ہے 
 میرے بہتر بہت کرودھ ہے

الٹے سیدھے چکر چلا کر 
کیا اکٹحہٰ  دھن یہ لاکر 
گھر بھر ڈالے  تھمنے اپنے 
مٹے غریبوں کے سب سپنے 
ہونا اس کا بھی ورودھ ہے 
میرے بہتر بہت کرودھ ہے
  
پربھو  سے پریت لگا کر دیکھی
یہی پے  جنّت پا کر دیکھی 
اب کیوں دور پربھو  ہو آپ 
مہینے کون سا کیا تھا پاپ 
پربھو  کا ہی یہ سرشٹے بوده ہے 
 میرے بہتر بہت کرودھ ہے
 

 کرنا اسکا مجھے شودھ ہے 
میرے بہتر بہت کرودھ ہے 

(پاپا جی کی قلم سے )
آپکا 
 بھوا نند   عرف انو بھو شرما 

No comments:

Post a Comment